Wyślij przesyłkę


Zaloguj się Załóż konto

Realizacja zleceń


Drodzy Klienci,

Do złożenia zlecenia potrzebne są takie dane jak: imię, nazwisko nadawcy i odbiorcy, dokładne adresy (ulica, nr domu, kod pocztowy i nazwa miasta) oraz telefony kontaktowe.

Po wprowadzeniu wszystkich danych osoba zlecająca musi je potwierdzić. Wyceny zlecenia odbywają się poprzez sms-y lub maile które nasz system automatycznie wysyła. Składając zlecenie telefonicznie dostaniecie dokładną instrukcję jak powinniście je zaakceptować, aby zlecenie mogło być realizowane.

Mᴜsɪᴄɪᴇ ᴊᴇᴅɴᴀᴋ ᴘᴀᴍɪᴇ̨ᴛᴀᴄ́, ᴢ̇ᴇ ᴡʏᴄᴇɴᴀ ᴘᴏᴡɪɴɴᴀ ʙʏᴄ́ ᴘʀᴢᴇᴢ Wᴀs ᴢᴀᴛᴡɪᴇʀᴅᴢᴏɴᴀ ᴡ ɢᴏᴅᴢɪɴᴀᴄʜ ᴘʀᴀᴄʏ ɴᴀsᴢᴇɢᴏ ʙɪᴜʀᴀ (9:00 - 18:00). Pᴏᴅᴏʙɴɪᴇ ᴊᴇsᴛ ᴡ ᴘʀᴢʏᴘᴀᴅᴋᴜ, ɢᴅʏ sᴘᴏsᴏ́ʙ ᴘłᴀᴛɴᴏśᴄɪ ᴛᴏ ᴘʀᴢᴇᴅᴘłᴀᴛᴀ ᴏɴʟɪɴᴇ.

Dʟᴀᴄᴢᴇɢᴏ ᴛᴏ ᴊᴇsᴛ ᴛᴀᴋ ᴡᴀᴢ̇ɴᴇ?

Żeby zlecenie mogło zostać odebrane, nasi spedytorzy muszą je przydzielić kierowcy. Jeśli wycena zostanie zaakceptowana przez klienta po godzinach pracy, to niestety możliwość przydzielenia będzie dopiero na kolejny dzień, co czasem potrafi zmienić termin odbioru przesyłki.


powrót do aktualności




Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x