Czy jest możliwość zmiany adresu doręczenia?
Jak przeadresować paczkę? Mamy na to kilka sposobów
Przeadresowanie w obrębie miasta dostawy - usługa bezpłatna
- Bezpośredni kontakt z kierowcą odbierającym lub doręczającym
Telefon do kierowcy znajduje się w :
- panelu klienta, zakładka zlecenia/szczegóły zlecenia
- w wiadomości SMS, którą otrzymuje każdy klient - o ile numer telefonu jest wpisany poprawnie. W tej wiadomości jest również podany telefon do kierowcy doręczającego przesyłkę a w przypadku załadunku towaru, numer do kierowcy odbierającego.
- Kontakt z BOK lub swoim opiekunem
Przeadresowanie pomiędzy miejscowościami - usługa płatna
-
Zmiana adresu tylko i wyłącznie po kontakcie z BOK lub opiekunem klienta.
Po odebraniu przesyłki przez kierowcę, zmiana adresu dostawy na inny będzie dodatkowo płatna. Mówimy o pomyłce w kodach pocztowych. Najczęstsze pomyłki to pomylenie liczb w kodach pocztowych, np.80-001 a 30-001. Bardzo ważne jest sprawdzanie przy wypełnieniu zlecenia, mapy na której naniesione są punkty załadunku i dostawy. Terminy realizacji usługi ulegną wydłużeniu.
W przypadku konieczności zmiany adresu odbioru lub doręczenia prosimy o kontakt z biurem.
powrót do Poradnika