Wyślij przesyłkę


Zaloguj się Załóż konto

Reklamacja

Jeżeli masz założone konto w serwisie, możesz złożyć reklamację bezpośrednio ze szczegółów zlecenia po zalogowaniu.
Dane zlecenia zostaną automatycznie uzupełnione i będziesz miał dostęp do szczegółów w liście reklamacji.

Szczegółowe informacje o składaniu reklamacji znajdziesz w naszym poradniku.

Pliki do pobrania:

Protokół szkody

Formularz reklamacyjny

Zrzeczenie się praw do reklamacji


Czy towar był sprawdzany w obecności kuriera?


Dane adresowe


Załączniki

Dodaj do reklamacji dokumenty tj. protokół szkody, fakturę lub rachunek, zdjęcia uszkodzeń (w formacie *.pdf lub *.jpg).


 

 

 

Jak złożyć reklamacje?

 

  1. Aby złożyć reklamację należy zalogować się do swojego panelu klienta oraz wybrać zlecenie, którego dotyczy reklamacja.
  2. Następnie należy kliknąć utwórz reklamację.

 

  1. W kolejnym kroku należy uzupełnić dane wymagane do złożenia reklamacji oraz załączyć protokół szkody.
  2. Po rozpatrzeniu zgłoszenia dział reklamacji skontaktuje się z Państwem w celu przekazania decyzji.


    Należy pamiętać aby w zgłoszeniu reklamacyjnym zawrzeć :
    - czytelnie wypełniony protokół reklamacji,
    - oryginał listu przewozowego lub etykiety,
    - kopię protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności kierowcy,
    - faktury zakupu przedmiotu, którego dotyczyła szkoda,kalkulacji kosztów jego wytworzenia sporządzoną przez głównego księgowego lub osoby uprawnione do reprezentacji – w przypadku producentów,
    - faktury za naprawę lub szczegółowy kosztorys naprawy, w przypadku gdy naprawa została wykonana,
    - udokumentowaną kwotę roszczenia,
    - wykaz załączonych dokumentów.

    Kiedy reklamacja MOŻE nie zostać rozpatrzona pozytywnie?
    - jeśli towar nie został zapakowany
    - jeśli towar został nieodpowiednio zabezpieczony tj.: nie spełnia standardów pakowania firmy CTL GROUP
    - jeśli opakowanie zewnętrzne przesyłki nie ma widocznych uszkodzeń
    - jeśli towar nie został sprawdzony w obecności kuriera
    - w przypadku łączenia towarów np.: maska+błotnik, zderzak+lampa

UWAGA!

  • Każdy towar ubezpieczony jest do kwoty 100 zł
  • reklamacja jest możliwa tylko w momencie posiadania dowodu zakupu .
  • zrzeczenie się praw do reklamacji . W przypadku składania reklamacji  przez osobę/firmę, która nie jest zleceniodawcą, wymagane jest uzyskanie od zlecającego dokumentu  w którym to zleceniodawca (płatnik) zrzeka się praw do reklamacji na rzecz nadawcy/odbiorcy. Dokument ma na celu zapobieganie dublowania się reklamacji.

 

 

Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x