Tutaj
znajdziesz odpowiedzi na Twoje pytanie
Witaj, w czym możemy Ci pomóc?

Jak zapakować SZYBĘ SAMOCHODOWĄ do wysyłki?


 

Podpowiadamy Państwu jak prawidłowo zapakować szybę czołową do wysyłki.

W cenniku mamy trzy rodzaje wysyłek:
 

  1.  Szyba samochodowa - karton firmowy 
    Szyba najlepiej jak będzie zapakowana w oryginalny karton firmowy  lub karton zakupiony sklepie z opakowaniami. Taka szyba musi być zabezpieczona przekładkami, styropianem tak aby nie uniemożliwić przesuwanie jej.  Takie zabezpieczenie jest najbardziej pewne i korzystne cenowo. W cenniku jest pod pozycją "szyba samochodowa - karton firmowy"


       





     
  2.  Szyba samochodowa - skrzynia transportowa 
    Skrzynia jest jedną z najlepszych i zarazem najbezpieczniejszych form zabezpieczenia towaru. Możemy ją zbić z starych palet lub desek. Takie zabezpieczenie stosuje się  dla szyb o większych wymiarach dla których zakup kartonu jest niemożliwy ze względu na wymiar. Transport odbywa się w skrzyni zlecającego. Kierowcy nie posiadają na autach skrzyń do transportu szyb.






  3.  Szyba samochodowa -  bez zabezpieczenia 
    Jeśli jednak nie posiadasz takich zabezpieczeń to najprostszym sposobem jest oddanie "gołej" szyby do transportu.Musimy mieć na uwadze, że przy takiej wysyłce nie odpowiadamy za uszkodzenie.W takim przypadku ranty szyby możesz zabezpieczyć otuliną oraz owinąć całość bezbarwną folią stretch.



Jak nie pakować szyby czołowej do transportu?

W przypadku zabezpieczenia szyby kartonem kierowca nie ma możliwości sprawdzenia jej stanu, czy na przykład nie posiada ewentualnych zarysowań lub pęknięć.Wybierając taką opcję zabezpieczenia musisz pamiętać, że firma CTLgroup nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia, ponieważ sam karton jest niewystarczający jeśli chodzi o ochronę szyby. Wysyłamy na własną odpowiedzialność bez możliwości dodatkowego ubezpieczenia.

 



 Proszę pamiętać!
Aby zachować jak najwyższą jakość usług transportowych prosimy o prawidłowe zabezpieczenie towarów do wysyłki.
Ubezpieczenie szyby obowiązuje tylko przy sprawdzeniu towaru przez kierowce podczas odbioru. Jeśli kierowca nie ma możliwości sprawdzenia stanu szyby, nie jest w stanie stwierdzić czy zapakowana szyba nie posiada uszkodzeń, pęknięć, zarysowań. 

 


powrót do Poradnika
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak Nie

Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x