Tutaj
znajdziesz odpowiedzi na Twoje pytanie
Witaj, w czym możemy Ci pomóc?

Tracking - jak uzyskać telefon do kierowcy?


Przedstawiamy Państwu kilka wskazówek jak uzyskać numer telefonu do kierowcy za pomocą zakładki "Tracking".



Wybieramy w pasku zakładek "Tracking"

 

 

W zakładce tej znajduje się pole, w którym należy wpisać numer listu przewozowego. Numer ten będzie widoczny po zalogowaniu się do panelu klienta lub w wiadomości e-mail.

 

 

Następnie wybieramy " sprawdź numer do kierowcy".

 

Wyświetli nam się kilka pozycji, m.in numer do kierowcy który odbiera przesyłkę oraz numer do kierowcy który dostarcza przesyłkę. W zakładce tej znajdziemy również poszczególne statusy przesyłki oraz przewidywane daty załadunku i dostawy.

Informujemy, że kierowcy kontaktują się z klientem kilka godzin przed planowanym przybyciem i ustalają szczegóły.

 


powrót do Poradnika
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak Nie

Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x