Na każdym etapie realizacji zlecenia , zarówno nadawca jak i odbiorca, otrzymuje informację o statusie przesyłki poprzez wiadomość SMS lub e-mail. O statusie zlecenia mogą Państwo dowiedzieć się także wchodząc w swój panel klienta i wybierając konkretne zlecenie.
Natomiast nasz kierowca przed odbiorem skontaktuje się z Państwem odpowiednio wcześniej, aby poinformować o dokładnym terminie odbioru przesyłki.
Telefon do kierowcy realizującego dane zlecenie oraz terminy załadunku i dostawy znajdziemy w swoim panelu klienta.
Należy wejść w szczegóły zlecenia, w których zawarta jest informacja o planowanym terminie dostawy.
Proszę pamiętać, że jest to przewidywany czas dostaw i obowiązuje tolerancja +/- 2 dni.
Transport który realizujemy dla Państwa odbywa się przeważnie jednym samochodem, bez przeładunków. Kierowca w trakcie jazdy dostaje inne zlecenia, spotyka inne utrudnienia (roboty drogowe, objazdy, czekanie na klienta, itp.), które mogą znacząco wpłynąć na termin dostawy.
Wychodząc na przeciw, udostępniamy do każdego zlecenia telefon do kierowcy obsługującego dany transport. Dzięki takiem rozwiązaniu macie państwo możliwość ustalenia z kierowcą szczegółowego czas dostawy.
W przypadku braku kontaktu z kierowcą, udostępniamy w panelu klienta telefon oraz adres e-mail do opiekuna, który pomoże nam w sytuacjach nietypowych.
Proszę pamiętać, że kierowcy doręczają towar w godzinach 6:00 - 23:00 , a biuro pracuje 9:00 - 18:00.