Na konto bankowe.
Termin zwrotu pobrania.
Pobranie zwracane (wysyłane-wyksięgowane) jest w 24 godziny od momentu doręczenia przesyłki przez kierowcę CTL licząc tylko dni robocze . Księgowość pracuje (wysyła pobrania) od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-15:00.
Pobranie zwracane jest na numer rachunku bankowego podanego w panelu klienta.
Przykład 1
Kierowca doręczył paczkę w piątek o godzinie 18:30.
Przelew zostanie wysłany (wyksięgowany z rachunku CTL) w poniedziałek do godziny 15:00.
Data księgowania na rachunku klienta uzależniona jest od banku w którym klient posiada rachunek rozliczeniowy i z reguły pojawia się w 24 godziny po wyksięgowaniu pieniędzy z konta CTL.
Prosimy nie dzwonić w poniedziałek z samego rana z zapytaniami "gdzie są moje pieniądze, przecież towar był doręczony w piątek a macie 24 godziny na zwrot "
Dostawa pieniędzy w formie gotówki.
Pieniądze z pobrań przywożone są w gotówce. Ta forma zwrotu jest skierowana dla klientów nie posiadających rachunku bankowego.Termin zwrotu pobrania: 7 dni od momentu doręczenia towaru. Z reguły zwrot pobrania następuje w kolejnym tygodniu roboczym.
*Usługa skierowana dla osób wysyłających więcej niż 5 paczek w cyklu tygodniowym.
Doładowanie "Skarbonki".
Możemy część kwoty z pobrania przeznaczyć na kolejne wysyłki. Po dostawie towaru w PK (panelu klienta) przy danym zleceniu jest widoczny odnośnik "doładuj saldo". Przy wprowadzaniu kolejnych zleceń, możemy korzystać z dodatkowej funkcji "sposób płatności - środki z przedpłat".Są to środki zgromadzone w skarbonce. Ta opcja jest skierowana do klientów nadających kilka paczek jednocześnie.
Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania
i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
x