Anulowanie zlecenia
Klienci serwisu mają możliwość anulowania zamówień, co do których nie podjęto jeszcze próby wykonania usługi transportowej, nie później niż 24 godzin od złożenia zlecenia. Po upływie 24 godzin od momentu akceptacji zlecenia zostanie naliczona opłata za anulowanie zamówienia według Cennika Usługodawcy.
Jak anulować zlecenie?
Koszty anulowania są uzależnione od etapu realizacji zlecenia. Jeśli zgadzają się Państwo na podane koszty proszę kliknąć „anuluj zlecenie”.
Dlaczego "Anulowanie zlecenia" jest dodatkowo płatne?
Jest to usługa logistyczna. Do danego zlecenia przydzielamy auto, rezerwujemy miejsce na dany ładunek oraz planujemy trasę.
Anulowanie zlecenia do 24 godzin od jego złożenia jest darmowe.
W przypadku anulowania transportu 24 godziny po zatwierdzeniu zlecenia oraz 24 godziny przed załadunkiem jesteśmy zmuszeni obciążyć zleceniodawce kosztami obsługi tego zlecenia.
Koszty anulowania zlecenia, które są określone w cenniku - usługi dodatkowe.
Podczas zleceń elementów gabarytowych tj.: ćwiartki, skorupy, dachy i inne nietypowe towary, prosimy dla własnego bezpieczeństwa brać zaliczki na transport.