Wyślij przesyłkę


Zaloguj się Załóż konto

Tutaj
znajdziesz odpowiedzi na Twoje pytanie
Witaj, w czym możemy Ci pomóc?

Jak złożyć reklamacje?


  1. Aby złożyć reklamację należy zalogować się do swojego panelu klienta oraz wybrać zlecenie, którego dotyczy reklamacja.
  2. Następnie należy kliknąć utwórz reklamację.

 

  1. W kolejnym kroku należy uzupełnić dane wymagane do złożenia reklamacji oraz załączyć protokół szkody.
  2. Po rozpatrzeniu reklamacji nasz pracownik skontaktuje się z Państwem w celu przekazania decyzji.


    Należy pamiętać aby w zgłoszeniu reklamacyjnym zawrzeć :
    - czytelnie wypełniony protokół reklamacji,
    - oryginał listu przewozowego lub etykiety,
    - kopię protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności kierowcy,
    - faktury zakupu przedmiotu, którego dotyczyła szkoda,kalkulacji kosztów jego wytworzenia sporządzoną przez głównego księgowego lub osoby uprawnione do reprezentacji – w przypadku producentów,
    - faktury za naprawę lub szczegółowy kosztorys naprawy, w przypadku gdy naprawa została wykonana,
    - udokumentowaną kwotę roszczenia,
    - wykaz załączonych dokumentów.

    Kiedy reklamacja MOŻE nie zostać rozpatrzona pozytywnie?
    - jeśli towar nie został zapakowany
    - jeśli towar został nieodpowiednio zabezpieczony tj.: nie spełnia standardów pakowania firmy CTL GROUP
    - jeśli opakowanie zewnętrzne przesyłki nie ma widocznych uszkodzeń
    - jeśli towar nie został sprawdzony w obecności kuriera
    - w przypadku łączenia towarów np.: maska+błotnik, zderzak+lampa

UWAGA! Reklamacja jest możliwa tylko w momencie posiadania dowodu zakupu.

Protokół szkody do pobrania

 


powrót do Poradnika
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak Nie



Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x