Na każdym etapie realizacji zlecenia , zarówno nadawca jak i odbiorca, otrzymuje informację o statusie przesyłki poprzez wiadomość SMS lub e-mail. O statusie zlecenia mogą Państwo dowiedzieć się także wchodząc w swój panel klienta i wybierając konkretne zlecenie. Natomiast nasz kierowca przed odbiorem skontaktuje się z Państwem odpowiednio wcześniej, aby poinformować o dokładnym terminie oraz godzinie odbioru przesyłki.
Wychodząc na przeciw, udostępniamy do każdego zlecenia telefon do kierowcy obsługującego dany transport. Dzięki takiem rozwiązaniu macie państwo możliwość ustalenia z kierowcą szczegółowego czas dostawy. Telefon do kierowcy realizującego dane zlecenie oraz terminy załadunku i dostawy znajdziemy w swoim panelu klienta.
Proszę pamiętać, że jest to przewidywany czas dostaw i obowiązuje tolerancja +/- 2 dni. Kierowca w trakcie jazdy dostaje inne zlecenia, spotyka inne utrudnienia (roboty drogowe, objazdy, czekanie na klienta, itp.), które mogą znacząco wpłynąć na termin dostawy.
Kierowcy doręczają towar w godzinach 6:00 - 23:00 , a biuro pracuje 9:00 - 18:00.
Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania
i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
x