Tutaj
znajdziesz odpowiedzi na Twoje pytanie
Witaj, w czym możemy Ci pomóc?

Odbiór i doręczanie przesyłek. Godziny pracy kierowców


 Odbiór i doręczanie przesyłek 
Odbiory i doręczenia przesyłek realizujemy 7 dni w tygodniu, w godzinach  6:00-23:00 bądź w innych godzinach ustalonych wcześniej z klientem. Przy akceptacji zlecenia, zleceniodawca informowany jest o przewidywanych terminach załądunku oraz dostawy.

 Tolerancja 
W zleceniu podane terminy odbioru i dostawy przesyłek są przewidywane i obowiązuje tolerancja +/- 2 dni robocze.  Tolerancja to zbieg zdarzeń losowych niezależnych od CTL m.in:

  • blokady komunikacyjne, protesty
  • kierowanie dostawy do odbiorców, którzy nie posiadają infrastruktury lub wyposażenia niezbędnego do przyjęcia dostawy,
  • wprowadzenie ograniczeń krajowych lub lokalnych uniemożliwiających dostawę do Odbiorcy, o ile zostaną one wprowadzone formalnym komunikatem władz,
  • błędy w danych przekazanych w zleceniu, które mogą wpływać na jego terminową i kompletną realizację,
  • przekazywanie poleceń zmieniających istotne warunki zlecenia w trakcie jego realizacji,
  • zdarzenia losowe niezależne od CTL GROUP. Do takich zdarzeń zaliczamy również m.in: problemy z obsługą danego zlecenia (brak gotówki przy dostawie za pobranie COD, brak spakowanego towaru, brak dojazdu, brak osoby odpowiedzialnej za wydanie, itp.),  które skutkuje opóźnieniem na całej trasie kierowcy

 Powiadomienia SMS 
System wysyła zarówno do nadawcy jak i odbiorcy towaru powiadomienia SMS, w treści informując o przewidywanej dacie załadunku /dostawy wraz z telefonem do kierowcy z  którym ustalamy szczegóły związane z danym zleceniem.

 List przewozowy 
Podczas odbioru przesyłki Usługobiorca zobowiązany jest do przekazania kurierowi wydrukowanego listu przewozowego lub etykiety, wygenerowanych przez serwis.

 Brak przesyłki 
W przypadku, gdy kurierowi nie zostanie przekazana przesyłka, np. z powodu nieobecności osoby za to odpowiedzialnej lub gdy przesyłka nie jest przygotowana do nadania, Usługodawca - na wyraźną prośbę Usługobiorcy - może zlecić kolejną próbę odbioru przesyłki. Wszelkie opłaty z tym związane, które mogą zostać doliczone przez kuriera zgodne z Cennikiem Usługodawcy, pokrywa Usługobiorca. Płatność następuje na postawie faktury VAT wygenerowanej przez serwis.

 Sprawdzenie zawartości
Odbiorcy nie przysługuje prawo do rozpakowania przesyłki i sprawdzenia jej zawartości przed potwierdzeniem jej odbioru, jeżeli przesyłka dostarczona została bez śladów ingerencji i uszkodzeń.
Więcej informacji: Sprawdzenie zawartości

 Potwierdzenie zlecenia 
Po potwierdzeniu zlecenia przez CTL GROUP, zleceniodawca zobowiązany jest do:

  •  przygotowania i wydania przesyłki w ustalonym miejscu i czasie,
  • prawidłowego zapakowania oraz zabezpieczenia przesyłki przed uszkodzeniem,
  • odpowiedniego oznaczenia każdego opakowania (transportowego) etykietą adresową,
  • umieszczenia listów przewozowych (minimum 2 egzemplarze) oraz ewentualnych dodatkowych dokumentów przytwierdzonych do opakowania razem z etykietą adresową,
  • wydania APC GROUP wszystkich niezbędnych dokumentów wymaganych dla prawidłowego wykonania usługi,
  • poinformowania CTL GROUP o szczególnych właściwościach przesyłki i właściwego oznakowania przesyłki,
  • wydania przesyłki w czasie nie przekraczającym 20 minut od momentu podstawienia pojazdu załadunek.

powrót do Poradnika
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak Nie
Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x