Zaplanuj dostawę - skonsultuj termin dostawy z odbiorcą.
Podczas wysyłania przesyłki możesz nam podpowiedzieć w jakich godzinach doręczyć towar do Twojego klienta. Nasz system pozwala na wybranie dwóch opcji.
Godziny dostawy - elastyczne 6-23/7
Jak sama nazwa wskazuje, doręczenie może odbyć się w każdym dniu (również sobotę i niedzielę), w przedziale godzinowym 6:00-23:00. Wybierając elastyczne godziny dostawy możesz liczyć na najszybszy możliwy termin transportu.
Godziny dostawy - określone
Wybierając konkretne godziny dostawy podpowiadasz spedytorom na jaki samochód mają przydzielić ładunek oraz w jakiej kolejności rozplanować łańcuch dostaw. Wybór godzin ma znaczący wpływ na termin realizacji zlecenia. Im bardziej zawężone godziny dostawy (np. 10-14, 12-16, 7-12) tym większe prawdopodobieństwo nieudanego doręczenia. Zawsze staraj się dopytać odbiorcy czy jest możliwa dostawa po godzinach pracy na inna adres (adres prywatny, adres kolegi, adres sąsiada)
Szanowny kliencie!
Wybierając określone godziny dostawy, prosimy pamiętać, że nie jest to gwarancja dostawy a jedynie sugestia dla kierowców i spedytorów w jakich godzinach możemy próbować doręczyć ładunek
Uwagi dla kierowcy doręczającego
Przy danym zleceniu możesz przekazać wytyczne dla kierowcy doręczającego towar. W uwagach możesz napisać, to, o co prosił Ciebie odbiorca paczki (np. informacja o remoncie drogi, zadzwoń godzinę wcześniej, dostawa na sekretariat, brama nr 2.)
Sam decydujesz o terminie dostawy
Przy podawaniu terminów dostawy Twojego towaru, nasi spedytorzy będą brali pod uwagę Twoje wytyczne i zaproponują różne terminy doręczenia. Zaproponują również terminy w których nasze samochody będą w okolicy a w momencie tworzenia zlecenia nie brałeś ich pod uwagę.
Nasz kierowca nie zastał odbiorcy w domu
Zanim wybierzesz dostawę na sobotę, niedziele lub inny termin - przedyskutuj to z odbiorcą. Jeśli planujesz dostawę na weekend a okaże się, że odbiorcy nie ma w tym czasie w domu, nasza firma może obciążyć Ciebie dodatkowymi kosztami za ponowną próbę doręczenia towaru. Dotyczy to w szczególności przesyłek o znacznych gabarytach i wadze (elementy cięte, wyceny indywidualne, silniki, zawieszenia) gdzie nierozładowanie jednego towaru powoduje niezabranie towaru od kolejnego klienta na trasie kierowcy.