Wyślij przesyłkę


Zaloguj się Załóż konto

Tutaj
znajdziesz odpowiedzi na Twoje pytanie
Witaj, w czym możemy Ci pomóc?

Gdzie można sprawdzić status przesyłki?


Aby sprawdzić status przesyłki należy skopiować numer listu przewozowego, który znajduje się pod kodem kreskowy i wkleić go w zakładce "TRACKING"




Sprawdź poniżej, co oznaczają statusy przesyłek:


- WPROWADZONA DO SYSTEMU
status określa dokładny czas wprowadzenia danych do systemu i wygenerowanie etykiety nadawczej.

 

- PRZESYŁKA ODEBRANA OD NADAWCY
przesyłka uzyskuje status "Odebrana od nadawcy" po zeskanowaniu jej przez naszego kuriera w miejscu nadania.



- PRZYJĘTA DO HUB /  WYDANA Z HUB
są to statusy wejścia/wyjścia paczki na magazyn / z magazynu.

 

- PRZESYŁKA W DORĘCZENIU 
przesyłka została zeskanowana na magazynie  i przekazana kurierowi do doręczenia na wskazany adres. Odbiorca otrzymuje powiadomienie e-mail i SMS z numerem telefonu do kierowcy, który został przydzielony do danego zlecenia. Możemy w ten sposób szczegółowo ustalić dostawę towaru do klienta.



- PRZESYŁKA DORĘCZONA
przesyłka została doręczona do odbiorcy na wskazany adres w liście przewozowym lub inny ustalony z odbiorcą.

 

- ODMOWA PRZYJĘCIA PRZESYŁKI / ZWROT
przyczyn odmowy przyjęcia może być kilka.W takim przypadku należy się skontaktować  z BOK, kierowcą przydzielonym do doręczenia paczki lub odbiorcą paczki w celu ustalenia przyczyny.
Kierowca zawsze informuje zleceniodawce o odmowie przyjęcia towaru.

 

W przypadku trudności związanych ze sprawdzeniem statusu przesyłki prosimy o kontakt z Opiekunem lub odpowiednim działem, który udzieli niezbędnych informacji.

 

 

 


powrót do Poradnika
Czy ten artykuł był pomocny?
Tak Nie



Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x