UWAGA Uszkodzenie !
Będziemy starali pokazać Państwu na co zwrócić uwagę przy zabezpieczaniu towaru do wysyłki oraz jak doszło do uszkodzenia przesyłki.
Od początku.
Nasza firma stara się realizować transporty bezpośrednio jednym samochodem lub z jednym przeładunkiem na całej trasie. Unikamy w ten sposób całego procesu sortowania z którym mamy do czynienia w dużej firmie kurierskiej (DPD, DHL, Fedex czy UPS) a co za tym idzie zwiększenia prawdopodobieństwa powstania uszkodzenia .
Wychodzimy z tego założenia: im mniej przeładunków, tym bezpieczniejszy jest towar.
Pomimo transportów bezpośrednich w których nie ma przeładunków mogą nastąpić uszkodzenia towaru nie wynikające z winy przewoźnika. Trzeba pamiętać, że towar i samochód "pracują". Samochód jest w ruchu (hamowanie, przyspieszanie, dziurawa nawierzchnia, progi zwalniające itd. )a co za tym idzie, towar w przestrzeni ładunkowej też jest w minimalnym ale ruchu. Zapewne nie jedna osoba powie: "to zepnij pasami i po problemie". I tu pojawia się problem!
Uszkodzenie - wystający zamek z maski samochodowej
Maska samochodowa zostaje oparta o inną maskę samochodową. Całość zostaje spięta pasem transportowym (delikatnie). Na pierwszy rzut oka wszystko jest w porządku, gruby karton, przekładki na bokach (wzór do naśladowania!). Problem pojawia się później, w trakcie jazdy. Z jednej z tych przesyłek przebija się zamek od maski, który nie został prawidłowo zabezpieczony do transportu. Niezabezpieczony zamek uszkodził inną maskę do której przylegał!
Wystające, niezabezpieczone elementy nie uszkodzą Twojego towaru ale mogą uszkodzić towar innego klienta. Proszę o tym pamiętać!
W tym konkretnym przypadku maskę (1) uszkodziła niezabezpieczona prawidłowo maska (2), która została odebrana od tego samego klienta!